OnePlus 7 Pro:lle DisplayMaten korkein A+ -luokitus

{{errMsg}}

OnePlus 7 Pro:lle DisplayMaten korkein A+ -luokitus

Press Release 2019-04-28
Maailman johtava näyttöluokittaja DisplayMate on myöntänyt OnePlusin uudelle lippulaivapuhelimelle ennätyksellisen A+ Top Tier Display Rating -luokituksen. Arviointi nostaa OnePlus 7 Pro:n näytön maailman parhaiden älypuhelinnäyttöjen joukkoon.

Kehittyneistä näyttötestauksistaan tunnettu DisplayMate on sijoittanut OnePlus 7 Pro:n näytön parhaimpaan A-ryhmään. Testissä odotukset ylittänyt OnePlus 7 Pro haastaa jälleen koko toimialaansa ja nostaa rimaa huippupuhelinten näytöille. Laite suoriutui poikkeuksellisen hyvin testin kaikissa kategorioissa, erityisesti värintoistossa, kirkkaudessa, kontrastin tarkkuudessa ja pikselitiheydessä[color accuracy, brightness, contrast accuracy or pixel density]. OnePlus 7 Pro muokkautuu käyttäjänsä tarpeisiin, ja sallii myös näytön kalibroinnin väritasapainoa ja -lämpötilaa säätämällä[users can also adjust the display’s color gamut and color temperature to get the most suitable screen calibration for themselves].

Pettämättömän katselukokemuksen lisäksi OnePlus 7 Pro suodattaa haitallista sinistä valoa ja suojelee näin käyttäjänsä silmiä pitkäaikaisen käytön rasitukselta paremmin kuin koskaan aiemmin. Käyttömukavuuden takaamiseksi parannellut ominaisuudet antavat käyttäjälle mahdollisuuden säätää värilämpötilaa ja kirkkautta. OnePlusin panostukset OnePlus 7 Pro:n käyttäjäystävällisyyteen on palkittu riippumattoman VDE Testing and Certification Instituten Safety for Eyes -tunnustuksella.

OnePlusin uusi lippulaivapuhelin tuo mukanaan lupauksen ennennäkemättömästä nopeudesta ja sulavuudesta. OnePlus 7 Series julkistetaan 14. toukokuuta klo 18:00 Suomen-aikaa. DisplayMate Technologies julkaisee syväluotaavan arvioinnin OnePlus 7 Pro:sta julkistamispäivänä.

Lisätietoja:

Heidi Penttinen, viestintäpäällikkö, OnePlus Finland, +358 45 139 3229, heidi.penttinen@oneplus.com

OnePlus on kansainvälinen mobiiliteknologiayhtiö, joka haastaa teknologian perinteisiä käsitteitä. ”Never Settle” -asenteen ympärille perustettu OnePlus tuottaa erinomaisesti suunniteltuja laitteita, joille on ominaista ensiluokkainen laatu ja tehokas laitteisto. OnePlus kasvaa yhdessä käyttäjä- ja faniyhteisönsä kanssa. Lisätietoja osoitteessa oneplus.com.