De OnePlus 8T: de nieuwste smartphone van OnePlus voor ultrasnel laden en ultrasmooth scrollen

{{errMsg}}

De OnePlus 8T: de nieuwste smartphone van OnePlus voor ultrasnel laden en ultrasmooth scrollen

Persbericht 2020-10-13
Amsterdam, 14 oktober 2020 – OnePlus, het wereldwijde smartphonemerk, lanceert de OnePlus 8T. Deze premium smartphone beschikt over de snelste oplader die het bedrijf ooit produceerde, een prachtig display met verbazingwekkend vloeiend beeld en compleet nieuwe software.

Supersnel laden

Met Warp Charge 65 is de OnePlus 8T zo opgeladen: deze twin-batterijtechnologie zorgt ervoor dat het toestel na slechts vijftien minuten laden weer een hele dag mee kan. ’s Nachts opladen is dus niet meer nodig. En dankzij de twaalf temperatuursensoren raakt je toestel – ook bij een piekvermogen van 65 W – nooit oververhit.

Vloeiend beeld

Het 120 Hz Fluid AMOLED-display van de OnePlus 8T levert bij elke swipe of scroll verbazingwekkend vloeiende beelden op – ideaal bij het gamen of het scrollen door social-mediafeeds. Dankzij het Full HD+-scherm is het beeld bovendien haarscherp en goed zichtbaar in zelfs fel zonlicht. Verder maken de ruim achtduizend helderheidsniveaus van het toestel dat overgangen van licht naar donker (en andersom) heel natuurlijk aanvoelen.

De mooiste foto’s en video’s

De OnePlus 8T beschikt over een 48 megapixel-hoofdcamera, een 16 megapixel-ultragroothoeklens en speciale macro- en monochrome lenzen. Daarmee maak je foto’s op pro-niveau. Weidse landschappen en beeldvullende architectuur? Geen probleem voor de ultragroothoeklens. Zelfs ’s nachts, want de verbeterde Nightscape-functie zorgt voor heldere opnamen onder alle lichtomstandigheden. En met de veelzijdige camera van de OnePlus 8T maak je ook mooie video’s. Want hoe heftig de actie ook is, de videostabilisatiesoftware maakt dat het beeld stabiel blijft.

Superieure kracht

De OnePlus 8T beschikt over superieure rekenkracht met razendsnelle 5G-connectiviteit. Ook onderweg kun je dus ‘zware’ games met ultrarealistische graphics spelen. En door de WiFi-6-ondersteuning is de dataoverdracht nog sneller en betrouwbaarder.

Met tot 256 GB aan UFS 3.1 flashopslag is de OnePlus 8T snel en stabiel. Zo kun je soepel 4K-video’s opnemen of afspelen, met minder batterijverbruik. En profiteer je van 5G-netwerksnelheden voor bijvoorbeeld het streamen van HD-video's.

Soepele software

De OnePlus 8T is het eerste, niet door Google geproduceerde Android 11-toestel. Het draait op de laatste versie van OxygenOS 11, het besturingssysteem van OnePlus. Deze vernieuwde software zorgt voor een betere layout, een gedurfd design en nuttige ‘éénhandige’ functies.

Als muziek in je oren

Onderweg naar muziek luisteren doe je met de OnePlus Buds Z: de nieuwste draadloze in-ear-oordopjes van OnePlus. Volledig opgeladen zorgen ze voor een indrukwekkende speeltijd van twintig uur, terwijl een snelle laadbeurt van tien minuten al voor drie uur speelplezier zorgt. Onderga de volle booming bass en de 3D-stereo van Dolby Atmos voor die fantastische soundstage.

OnePlus Buds Z zijn verkrijgbaar in White en als speciale editie in een kleurstelling ontworpen door kunstenaar Steven Harrington. De in drie maten bijgeleverde siliconenoordopjes zorgen voor een prettige pasvorm.

Ook handig: de OnePlus Buds Z zijn zweet- en waterbestendig. Dus ga er gerust mee hardlopen of naar de sportschool. Je bedient de oordopjes heel eenvoudig met behulp van de double-tap.

· De OnePlus Buds Z in White zijn vanaf 4 november 2020 verkrijgbaar voor 59 euro.

· De prijs en de beschikbaarheid van OnePlus Buds Z in de speciale editie worden op een later moment bekend gemaakt.

Nieuwe kleur voor de gunstig geprijsde OnePlus Nord

In juli kwam de OnePlus Nord, de gunstig geprijsde smartphone, in twee varianten: Blue Marble en Gray Onyx. Er is nu een speciale editie van de OnePlus Nord in een nieuwe kleurstelling: Gray Ash. Gray Ash combineert een ruwe, industriële vibe met een elegante, matte textuur, wat de Nord nog mooier maakt.

Deze speciale editie, met 12 GB RAM en 256 GB opslagruimte, is vanaf 15 oktober voor 499 euro verkrijgbaar in Europa via OnePlus.com, Amazon, Belsimpel en Coolblue.

Prijzen en verkrijgbaarheid

De OnePlus 8T is per pre-order verkrijgbaar vanaf 14 oktober om 17.00 uur. Vanaf 20 oktober is de OnePlus 8T verkrijgbaar via OnePlus.com, Belsimpel, Coolblue, T-Mobile en Amazon.

599 - De OnePlus 8T in Aquamarine Green en Lunar Silver 8 GB + 128 GB is verkrijgbaar voor
- De OnePlus 8T in Aquamarine Green 12 GB + 256 GB is verkrijgbaar voor 699 euro.