OnePlusin uutuudet saavat Android 10 -käyttöjärjestelmän ensimmäisenä maailmassa

2019/9/24

OnePlusin tuleva OnePlus 7T Series tulee olemaan ensimmäinen syksyllä julkaistava puhelinsarja, jossa on valmiiksi asennettu Googlen viimeisin käyttöliittymäversio, Android 10. OnePlus 7T Series julkaistaan 10.10.

Uusi Android 10 tuo mukanaan lukuisia ominaisuuksia, jotka antavat käyttäjän räätälöidä laitettaan haluamallaan tavalla ja esimerkiksi hallita yksityisyyttään.

”Never Settle -hengessä pyrimme jatkuvasti löytämään uusia tapoja jakaa parasta mahdollista teknologiaa ihmisille ja takaamaan huippuluokan käyttökokemuksen käyttäjillemme. Olemme ylpeitä siitä, että voimme olla ensimmäinen valmistaja, joka tuo Android 10:n valmiiksi asennettuna uudessa OnePlus 7T -puhelinsarjassamme”, sanoo OnePlusin toimitusjohtaja Pete Lau.

Android 10 -käyttöjärjestelmä tekee puhelimen käytöstä entistä mutkattomampaa. Päivityksen mukana tulee muun muassa seuraavia ominaisuuksia:

• Yksityisyysasetukset – Yksityisyysasetukset löytyvät yhdestä paikasta, ja niitä on helppo säätää. Voit itse päättää, miten ja milloin laite jakaa tietojasi.

• Paikkatiedon hallinta – Hallitse, milloin sovellukset jakavat sijaintisi: koko ajan, vain sovellusta käyttäessä tai ei milloinkaan

• Älykäs vastaaminen – Ehdotettujen vastausten lisäksi saat ehdotettuja toimintoja. Esimerkiksi: Jos ystäväsi pyytää sinua illalliselle, puhelimesi hakee reittiohjeet Google Maps -palvelusta ilman tietojen kopiointia ja liittämistä. Älykäs vastaaminen toimii läpi viestisovellusten.

• Elenavigointi – Eleet ovat nopeampia ja intuitiivisempia kuin aiemmin. Pyyhkäise sujuvasti ylös nähdäksesi aloitus- /kotiruudun ja sivulle nähdäksesi avoimet sovellukset.

• Tumma teema –Musta teema säästää akkua ja tuo visuaalisen muutoksen sovelluksiin, kuten kalenteriin ja kuviin.

Heidi Penttinen, viestintäpäällikkö, OnePlus Suomi, +358 45 139 3229, heidi.penttinen@oneplus.com

OnePlus on kansainvälinen mobiiliteknologiayhtiö, joka haastaa teknologian perinteisiä käsitteitä. ”Never Settle” -asenteen ympärille perustettu OnePlus tuottaa erinomaisesti suunniteltuja laitteita, joille on ominaista ensiluokkainen laatu ja tehokas laitteisto. OnePlus kasvaa yhdessä käyttäjä- ja faniyhteisönsä kanssa. Lisätietoja osoitteessa oneplus.com.