OnePlus #WarpChargeSOS -pikalatauspalvelu saapuu Helsinkiin

2019/10/7

Älypuhelimen jatkuva käyttö vaatii akulta ja lataukselta paljon. OnePlusin kehuttu Warp Charge -pikalatausteknologia lataa puhelimen akun puolilleen vain 20 minuutissa. Lontoossa, Amsterdamissa ja Utrechtissa huomiota herättänyt #WarpChargeSOS-tempaus tulee Helsinkiin keskiviikkona 9.10., jolloin kuka tahansa Helsingin keskustan alueella asioiva voi tilata palvelun käyttöönsä.

Älypuhelimen käyttö on kasvanut valtavasti viime vuosina. OnePlusin teettämän tutkimuksen mukaan suomalaiset ovat Euroopan toiseksi ahkerimpia älypuhelimen näytön vierittäjiä, ja päivittäin näyttöä vieritetään jopa 227 metriä. Ahkera käyttö tuo painetta puhelimen akun kestolle ja lataukselle.

- Tutkimuksissakin todettu ahdistus akun loppumisesta on meille suomalaisille tuttua, sillä olemme tunnetusti teknologiakansaa. Kuluttajapalautteemme mukaan arjessa sykettä nostaa tilanne, jossa akku näyttää nollaa ja pitäisi päästä nopeasti liikkeelle. Lataus on tärkeä osa älypuhelimen käyttökokemusta, ja olemme siksi panostaneet nopeaan akkuteknologiaan. Mahtavaa, että pääsemme Helsinkiin näyttämään, kuinka nopeita voimmekaan olla, sanoo OnePlusin maajohtaja Tuomas Lampén

Vasta julkaistu OnePlus 7T -puhelin hyödyntää nopeaa 30-wattista Warp Charge -latausteknologiaa, jonka ansiosta akku latautuu tyhjästä puolilleen vain 20 minuutissa. Täyteen OnePlus 7T:n akun saa OnePlusin pikalatauksella vain 60 minuutissa.

#WarpChargeSOS pelastaa hupenevalta akulta Helsingissä

OnePlus demonstroi Warp Charge -pikalatausteknologiansa nopeutta Helsingissä keskiviikkona 9.10. järjestettävällä tempauksella. Aamupäivällä akkuhädän sattuessa pikalatauspalvelun voi tilata Helsingin keskustan alueella twiittaamalla sijaintinsa ja hashtagin #WarpChargeSOS. Myöhemmin iltapäivällä pikalatausauto parkkeeraa Kampin Narinkkatorille auttamaan ohikulkijoita.

OnePlus-pikalatauspalvelu kampanjoi lokakuussa nopeamman latausteknologian puolesta kolmessa Euroopan kaupungissa. Lontoossa 3.10. sekä Amsterdamissa ja Utrechtissa 5.10. järjestetyt tempaukset pitivät Warp Charge -ajoneuvon kiireisenä ja keräsi paikalle sankoin joukoin lataamista kaipaavia.

Warp Charge -pikalatauspalvelun reitti ja aikataulu 9.10.:

- Klo 11:30–14:00 pikalatausauto hälytysajossa Helsingissä

- Klo 14:00–18:00 pikalatausauto Narinkkatorilla, Kampissa

Heidi Penttinen, viestintäpäällikkö, OnePlus Suomi, +358 45 139 3229, heidi.penttinen@oneplus.com

OnePlus on kansainvälinen mobiiliteknologiayhtiö, joka haastaa teknologian perinteisiä käsitteitä. ”Never Settle” -asenteen ympärille perustettu OnePlus tuottaa erinomaisesti suunniteltuja laitteita, joille on ominaista ensiluokkainen laatu ja tehokas laitteisto. OnePlus kasvaa yhdessä käyttäjä- ja faniyhteisönsä kanssa. Lisätietoja osoitteessa oneplus.com.