OnePlus ja Gigantti yhteistyöhön Pohjoismaissa – OnePlus-laitteet myyntiin yli 400 myymälään

2019/11/13

Gigantti on jo aloittanut OnePlus-laitteiden myynnin myymälöissään ja verkkokaupassaan. Yhteistyön myötä Gigantti kasvattaa premium-luokan älypuhelinvalikoimaansa. OnePlus laajentaa saatavuuttaan ja vakiinnuttaa asemaansa Pohjoismaiden älypuhelinmarkkinoilla.

OnePlussan ja Gigantin yhteistyösopimus kattaa koko Pohjoismaat, ja myynti on jo alkanut Gigantin myymälöissä ja verkkokaupassa Suomessa, Ruotsissa, Tanskassa ja Norjassa.

– Olemme iloisia tuoreesta yhteistyöstämme ja mahdollisuudesta tuoda OnePlussan huippupuhelimet asiakkaidemme saataville verkkokauppaan ja myymälöihimme kaikissa neljässä Pohjoismaassa. Haluamme tarjota asiakkaillemme laajimman valikoiman elektroniikkaa, ja asiakkaamme ovat kyselleet OnePlus-laitteiden perään jo pitkään”, sanoo Gigantin Pohjoismaiden myyntijohtaja Farshad Samsami.

OnePlus-laitteita yli 400 myymälään

Yhteistyön myötä OnePlus-puhelimien saatavuus paranee merkittävästi: verkkokaupan lisäksi Gigantti myy OnePlussan laitteita Pohjoismaissa yli 400 myymälässä. Suomessa OnePlussan laitteita myydään kaikissa 41 myymälässä.

– Gigantti on Pohjoismaiden suurin elektroniikan jälleenmyyjä ja markkinajohtaja Suomessa. Tavoitteemme ovat korkealla, ja yhteistyömme lisää kierroksia nopeaan kasvuumme Suomessa ja laajemmin Pohjoismaissa. Olemme iloisia, että pääsemme aloittamaan yhteistyön räjähtävästi tuomalla vastajulkaistun OnePlus 7T -sarjamme Gigantin asiakkaille – tästä on hyvä lähteä liikkeelle, hehkuttaa OnePlus Suomen ja Baltian maajohtaja Tuomas Lampén.

Myyntiin OnePlussan huippu-uutuudet

Gigantin laajaan älypuhelinvalikoimaan kuuluu viime kuussa julkaistun OnePlus 7T Series -puhelinsarjan kaikki mallit, eli OnePlus 7T, OnePlus 7T Pro sekä OnePlus 7T Pro -erikoisversio. Myynnissä on myös OnePlus 7 -sarjan laitteita sekä tarvikkeita molemmille puhelinsarjoille.

Heidi Penttinen, viestintäpäällikkö, OnePlus Suomi, +358 45 139 3229, heidi.penttinen@oneplus.com

Mikko Pesonen, myyntipäällikkö, Gigantti, mikko.pesonen@gigantti.fi

OnePlus on kansainvälinen mobiiliteknologiayhtiö, joka haastaa teknologian perinteisiä käsitteitä. ”Never Settle” -asenteen ympärille perustettu OnePlus tuottaa erinomaisesti suunniteltuja laitteita, joille on ominaista ensiluokkainen laatu ja tehokas laitteisto. OnePlus kasvaa yhdessä käyttäjä- ja faniyhteisönsä kanssa. Lisätietoja osoitteessa oneplus.com.

Gigantti on Suomen suurin elektroniikan ja kodinkoneiden jälleenmyyjä. Gigantilla on Suomessa 41 myymälää. Yrityksemme palveluksessa työskentelee 1 200 henkilöä myymälöissä, yritysmyynnissä, verkkokaupassa sekä asiakaspalvelussa. Liikevaihtomme on 563 miljoonaa euroa. Gigantti on osa Norjassa toimivaa Elkjop-konsernia, joka kuuluu englantilaisen kodinelektroniikkajätin, Dixons Carphone plc:n omistukseen. Lisätietoa tuotteista, ajankohtaisista tarjouksista ja yrityksestä osoitteessa gigantti.fi.