OnePlus 7T Pro McLaren -erikoisversio saatavilla 5. marraskuuta

2019/11/4

Odotettu OnePlus 7T Pro McLaren -erikoisversio on saatavilla 5. marraskuuta OnePlusin verkkokaupassa. Kumppaneilta puhelimia on voitu tilata jo 29. lokakuuta. Suomessa rajoitettua erikoisversiota myyvät Elisa, Telia, DNA ja Verkkokauppa.com. Laitteiden toimitus kumppaneilla alkaa 8. marraskuuta.

Osana OnePlus 7T -puhelinsarjaa julkaistu McLaren-erikoisversio myydään rajoitettuna eränä OnePlusin verkkokaupassa ja kumppaneilla 829 euron hintaan.

”Julkaisimme ensimmäisen McLaren-puhelimemme vuosi sitten, ja se myytiin loppuun nopeasti vain muutamassa viikossa. Olemme iloisia siitä, että pääsemme jatkamaan yhteistyötä McLarenin kanssa. Me suomalaiset olemme tunnetusti formulakansaa, ja palaute faneiltamme on ollut innostunutta. OnePlus 7T Pro McLaren -versiossa yhdistyvät kaikki älypuhelimien parhaat puolet. On upeaa tuoda tämä erikoismalli Suomeen”, kommentoi OnePlusin maajohtaja Tuomas Lampén.

OnePlus 7T Pro McLaren on OnePlusin nopein puhelin ja sen käyttökokemus on kaikkein sujuvin. Puhelimessa yhdistyvät lippulaivamallin viimeistellyt ohjelmistot sekä huippusuorituskyky superautojen tapaan. Laitteessa on 12 Gt:a muistia ja 256 Gt:a tallennustilaa, UFS 3.0 -muisti, Qualcomm®Snapdragon ™ 855 Plus -prosessori sekä kolmoiskamera.

McLaren-erikoisversion poikkeuksellinen design on saanut inspiraationsa autoissa käytettävästä komposiittimateriaalista. Takakuoren uniikki kuviointi muuttuu erilaisissa valaistusolosuhteissa. Myös puhelimen kotelossa on runsaasti pieniä yksityiskohtia, kuten McLaren-faneille tuttu ylellinen alcantara-kangas.

Lue lisää OnePlus 7T Pro McLarenin designyksityiskohdista OnePlus Forumilta täällä.

Kuvia OnePlus 7T Seriesista täällä.

Heidi Penttinen, viestintäpäällikkö, OnePlus Suomi, +358 45 139 3229, heidi.penttinen@oneplus.com

OnePlus on kansainvälinen mobiiliteknologiayhtiö, joka haastaa teknologian perinteisiä käsitteitä. ”Never Settle” -asenteen ympärille perustettu OnePlus tuottaa erinomaisesti suunniteltuja laitteita, joille on ominaista ensiluokkainen laatu ja tehokas laitteisto. OnePlus kasvaa yhdessä käyttäjä- ja faniyhteisönsä kanssa. Lisätietoja osoitteessa oneplus.com.