OnePlus 7T ja 7T Pro myyntiin 17. lokakuuta

2019/10/16

Viime viikolla julkistetut OnePlusin uudet lippulaivamallit tulevat myyntiin huomenna 17. lokakuuta klo 9:00 alkaen OnePlusin verkkokaupassa sekä jälleenmyyjillä. Uusi oliivinvihreä väriversio suosituista Bullets Wireless 2 -kuulokkeista tulee saataville 23. lokakuuta klo 9:00.

OnePlus julkisti odotetun OnePlus 7T Seriesin viime viikolla Lontoossa. OnePlus 7T- ja OnePlus 7T Pro -puhelimien ennakkomyynti alkoi OnePlusin verkkokaupassa ja jälleenmyyjillä heti julkaisupäivänä 10. lokakuuta. Euroopan ensimmäinen OnePlus 7T myytiin Suomessa lanseeraustapahtumassa järjestetyssä pop-upissa.”

”Suomalaiset arvostavat huipputeknologiaa, ja he ovat ottaneet innolla vastaan uuden OnePlus 7T Seriesin. Ennakkomyynti on alkanut Suomessa vilkkaasti, ja odotamme hyvää myyntiä myös loppuvuodelle. Kiinnostusta on herättänyt erityisesti OnePlus 7T, johon olemme tuoneet useita huipputason ominaisuuksia, kuten 90 Hz:n näytön, Warp Charge 30T -pikalatauksemme sekä kolmoiskameran”, sanoo OnePlusin maajohtaja Tuomas Lampén.

OnePlus 7T -puhelinsarjaa täydentää uusi väri suosituista Bullets Wireless 2 -kuulokkeista. Kuulokkeita myydään OnePlusin verkkokaupassa sekä kumppaneiden myyntipisteissä ja verkkokaupoissa 23. lokakuuta klo 9:00 alkaen.

Heidi Penttinen, viestintäpäällikkö, OnePlus Suomi, +358 45 139 3229, heidi.penttinen@oneplus.com

OnePlus on kansainvälinen mobiiliteknologiayhtiö, joka haastaa teknologian perinteisiä käsitteitä. ”Never Settle” -asenteen ympärille perustettu OnePlus tuottaa erinomaisesti suunniteltuja laitteita, joille on ominaista ensiluokkainen laatu ja tehokas laitteisto. OnePlus kasvaa yhdessä käyttäjä- ja faniyhteisönsä kanssa. Lisätietoja osoitteessa oneplus.com.