Black Friday: Få fingrene i den anmelderroste OnePlus 7 Pro

2019/11/21

Black Friday er lige om hjørnet, men allerede nu kan man besøge oneplus.com/dk, hvor det er muligt at spare helt op til 1046 kr. på den anmelderroste OnePlus 7 Pro. Telefonen udkom i maj, og har gået sin sejrsgang hos anmeldere både i Danmark og i udlandet. Black Friday tilbuddene gælder frem til den 9. december.

Hvis man går og venter på Black Friday i håb om at spare penge på en ny smartphone, er der ingen grund til at vente, allerede nu er der mange penge at spare hos OnePlus.

Ved at bruge rabatkoden ’2019BF’ ved checkout på oneplus.com/dk er det muligt at spare helt op til 1046 kr. på OnePlus 7 Pro. Derudover får man også et gratis Nylon Bumper Case med i købet, så telefonen er godt beskyttet til vinterens glatte veje.

Er man på udkig efter OnePlus 7T eller 7T Pro, får man også netop nu et gratis Karbon eller Sandstone beskyttelsescover med i handlen. Derudover er der også 50% på alt beskyttelsestilbehør til OnePlus 6 og 6T, og 20% på beskyttelsestilbehør til OnePlus 7-serien.

Tilbuddene kan findes på oneplus.com/dk og løber fra i dag frem til den 9. december.

Prisvindende smartphone med 90Hz skærm

OnePlus 7 Pro er en af årets helt store smartphoneoplevelser, og anmeldere i ind- og udland har kastet om sig med rosende ord til telefonen.Lyd & Billede skrev i deres anmeldelse af telefonen ”OnePlus 7 Pro er mobilen, du skal vælge i stedet for topmodellerne fra Apple, Huawei og Samsung,” imens Euroman skrev, at ”man næppe finder nogen mobil, der opleves lige så kvik og letflydende som denne suveræne smoothie af en smartphone.”

Til dette års udgave af den prestigefyldte EISA-prisuddeling, hvor verdens tech-journalister peger på årets bedste elektronikprodukter, løb OnePlus 7 Pro også med prisen for ”Bedste avancerede smartphone”, hvor begrundelsen fra ekspertkomitéen blandt andet lød; ”OnePlus 7 Pro viser, hvordan innovation kan komme i en særdeles praktisk pakke.”

Det er altså en af årets helt store sværvægtere på smartphone-markedet, man netop nu kan købe med en stor besparelse på oneplus.com.Få et overblik besparelserne på OnePlus 7 Pro her:

Model Før-pris Black Friday-pris Besparelse

OnePlus 7 Pro Mirror Gray 6GB+128GB 5.399 4.577 822

OnePlus 7 Pro Mirror Gray 8GB+256GB 5.699 4.653 1.046

OnePlus 7 Pro Almond 8GB+256GB 5.699 4.653 1.046

OnePlus 7 Pro Nebula Blue 8GB+256GB 5.699 4.653 1.046

OnePlus 7 Pro Nebula Blue 12GB+256GB 6.399 5.652 747

Overblik over øvrige tilbud her:

• OnePlus 7 Pro: Gratis Nylon Bumper Case med i købet

• OnePlus 7-serien: 20% på beskyttelsestilbehør

• OnePlus 7T eller 7T Pro: Gratis Karbon eller Sandstone beskyttelsescover med i købet

• OnePlus 6 eller 6T: 50% rabat på beskyttelsestilbehør

• Tilbehør: 50% rabat på en lang række tilbehør

For mere information, kontakt:

Esben Berg Nielsen, PR Manager, Holm Kommunikation, e-mail: ebn@holm.dk, tlf.: 26368122.

Marie Dam Feldborg, Marketingdirektør, OnePlus Danmark, e-mail: marie.feldborg@oneplus.com, tlf.:31777213.

Om OnePlus

OnePlus er en global teknologivirksomhed, der udfordrer måden, vi tænker og bruger teknologi på. Under mantraet “Never Settle” udvikler OnePlus premium-produkter med højtydende hardware og i et moderne Nordisk design. OnePlus stræber efter at skabe og styrke relationer til sine brugere og fans i et stærkt fællesskab. Besøg oneplus.com/dk for mere information.