OnePlus en McLaren slaan opnieuw handen in elkaar voor unieke samenwerking

2019/10/8

OnePlus gaat dit jaar opnieuw een samenwerking aan met McLaren. De samenwerking is het vervolg op het succes van de OnePlus 6T McLaren-editie. OnePlus en McLaren zijn beide toonaangevende merken in hun branche en met deze samenwerking wordt de visie van OnePlus, ‘never settle’, gecombineerd met de kwaliteit en innovatie van de McLaren Group.

Vorig jaar brachten McLaren en OnePlus de OnePlus 6T McLaren-editie uit – een ode aan snelheid en innovatie, en de belichaming van de gemeenschappelijke doelstellingen en ambities van de merken. De OnePlus 6T McLaren-editie was binnen enkele weken overal ter wereld uitverkocht.

Sinds de oprichting door racelegende Bruce McLaren zoekt McLaren in zijn streven naar innovatie voortdurend de grenzen van de auto- en autosportbranche op. OnePlus biedt op zijn beurt de allersnelste en soepelste smartphone-ervaring en legt sinds zijn oprichting in 2013 de lat voor snelheid steeds hoger.

“McLaren inspireert ons al jaren als merk dat continu innoveert”, zegt Pete Lau, oprichter en CEO van OnePlus. “De reactie van het publiek op de OnePlus 6T McLaren-editie was overweldigend. Gebruikers vonden het leuk om ons samen onze grenzen te zien verleggen, en we kijken ernaar uit om dit samen te blijven doen.”

Beide bedrijven delen de details van hun nieuwste samenwerking op 10 oktober in Londen met het publiek.