OnePlus brengt Android 10.0 naar OnePlus 7 Series

2019/9/23

OnePlus start vandaag met de uitrol van Android 10.0 naar de OnePlus 7 en OnePlus 7 Pro. Deze update biedt tal van nieuwe mogelijkheden, waaronder nieuwe bedieningsmanieren, een nieuw slim scherm en meer privacy-instellingen.

OnePlus heeft veel ervaring met het bieden van Android-updates en doet er alles aan om gebruikers de beste ervaring te bieden. Het bedrijf levert consistent twee jaar lang software-updates na de lancering van een model. Na die twee jaar volgt nog een jaar waarin security-updates worden uitgebracht. De uitrol van Android 10 OTA gebeurt wereldwijd in fases en start vandaag.

De updates voor de OnePlus 7 Series vinden plaats aan de vooravond van de lancering van de OnePlus 7T Series op 10 oktober in Londen. Kaarten voor dit event zijn beschikbaar op OnePlus.com.

De update biedt de volgende verbeteringen:

• Systeem

- Upgrade naar Android 10

- Gloednieuw ontwerp van de gebruikersinterface

- Meer locatietoestemmingen voor privacy

- Nieuwe instellingen om zelf iconen te kiezen voor weergave in de Quick Settings

• Volledige bedieningsmogelijkheden via het scherm

- Toevoeging van swipes van links naar rechts om één scherm terug te gaan

- Toevoeging van een navigatiebalk onderaan het scherm voor het wisselen tussen recente apps van links naar rechts

• Game Space

- Nieuwe Game Space-mogelijkheden brengen al je favoriete games op één plek samen voor een betere gaming-ervaring

• Smart display