OnePlus Open Ears forum komt naar Amsterdam

2019/6/13

OnePlus zet zich in voor een sterke samenwerking met zijn community, die momenteel 5,2 miljoen leden telt. Via het Open Ears Forum – dat nu ook naar Amsterdam komt – nodigt het bedrijf zijn community uit om een rechtstreekse bijdrage te leveren aan de ontwikkeling van de smartphonecamera. Tijdens dit event gaan deelnemers met productmanagers van OnePlus in gesprek over de smartphonecamera. Op die manier wordt feedback verzameld voor toekomstige OnePlus-toestellen, ontwikkeld in samenwerking met de OnePlus-community.

Het Open Ears Forum wordt gehouden op zaterdag 20 juli in de A’DAM Toren in Amsterdam. Geïnteresseerden kunnen zich hier tot 22 juni aanmelden. De geselecteerde kandidaten worden op 25 juni aangekondigd en krijgen hun reis- en verblijfskosten vergoed door OnePlus.

Het Open Ears Forum heeft in het verleden geleid tot verschillende nieuwe functies. Het meest recente voorbeeld daarvan is de Zen-modus, die is geïntegreerd in de nieuwe OnePlus 7-serie.