OnePlus kiest voor T-Mobile als eerste Nederlandse telecompartner

Exclusieve OnePlus 7 serie dit voorjaar verkrijgbaar in T-Mobileshops

Amsterdam, 25 april 2019 – Deze maand lanceren T-Mobile Nederland en OnePlus hun unieke samenwerking. Dit voorjaar is de OnePlus 7 serie verkrijgbaar in alle T-Mobile shops en via t-mobile.nl/oneplus. Een belangrijke stap op de markt voor OnePlus, dat nog niet eerder een samenwerking aanging met een Nederlandse operator. Met de nieuwe samenwerking wordt het exclusieve smartphonemerk toegankelijker voor het Nederlands publiek. De samenwerking met T-Mobile is de eerste in Europa, in de Verenigde Staten heeft OnePlus sinds oktober een partnerschap met T-Mobile US.

Onno Rip, directeur Consumentensales bij T-Mobile: ‘’OnePlus en T-Mobile vinden elkaar in de gezamenlijke ambitie klanten de beste en snelste mobiele ervaring te bieden. Wij zien dat veel OnePlus gebruikers al kozen voor het mobiele netwerk van T-Mobile, dat pas door P3 wederom is uitgeroepen tot beste uit de test. Voor die klanten is deze samenwerking dus ook heel logisch’’.

Carl Pei, Co-founder OnePlus: “We zijn verheugd met T-Mobile als onze eerste telecompartner in Nederland. Deze gerenommeerde operator biedt een state-of-the-art mobiele netwerk en wij premium toestellen. Samen brengen wij de best mogelijke combinatie van smartphone en netwerkprestatie naar de Nederlandse markt. Voor OnePlus is het partnerschap een grote stap in het nog toegankelijker maken van onze producten voor de Nederlandse markt”.

Prijswinnende combinatie

Door de handen ineen te slaan bieden de organisaties een veelbelovende combinatie van prijswinnende smartphones en Nederlands’ meest bekroonde mobiele netwerk. Eerder dit jaar werd T-Mobile door P3 voor de vierde keer op rij uitgeroepen tot beste mobiele netwerk, dit jaar met de hoogste score ooit gemeten. OnePlus ontving dit jaar voor de derde keer de Tweakers Smartphone Award. Het winnen van de Tweakers Award is een belangrijke onderscheiding binnen de branche. Met snel opeenvolgende innovaties en vooroplopende technologie hebben de organisaties de gezamenlijke ambitie de Nederlandse telecommarkt uit te blijven dagen.

Snelle groei OnePlus

Bijna een jaar geleden betrad OnePlus officieel de Nederlandse markt. Sindsdien zag het bedrijf een verdubbeling in het verkoopvolume en in haar hechte OnePlus Community. Tot nu toe was het exclusieve smartphonemerk in Nederland alleen verkrijgbaar via de eigen website of Belsimpel. Het is voor het eerst dat het bedrijf een overeenkomst aangaat met een operator in de Benelux.

OnePlus 7 ‘Go Beyond Speed’ Launch Event op 14 mei

OnePlus gaat ‘Go Beyond Speed’ op dinsdag 14 mei om 17:00 uur tijdens de wereldwijde lancering van de nieuwe OnePlus 7 serie. In Londen, New York, Bangalore en Beijing worden de nieuwe producten in het bijzijn van de OnePlus-community gepresenteerd. Het Launch Event is live te bekijken via een livestream gehost op  OnePlus.com en ook via de OnePlus-kanalen op YouTube, Twitter en Facebook.